Friday, August 13, 2010

Apa Itu BioDisc


"BioDisc telah diasaskan daripada gabungan 13 mineral semulajadi menggunakan proses mampatan dengan suhu yang tinggi dan berfungsi menjana dan menyebarkan gelombang tenaga positif secara semulajadi " (04 febuari 2010 , BERITA RTM 1)

BioDisc juga telah diakui KPDN HEP.



Sedutan Berita RTM 1 :




BioDisc bertindak memberi tenaga kepada setiap benda hidup. Ini termasuk manusia, tumbuhan & haiwan.
BioDisc juga bertindak memberi tenaga & menstruktur semula setiap cairan seperti air,minyak&gas.

Jelas disini. jika anda menggunakan BioDisc didalam kehidupan seharian ber erti anda akan menikmati air minuman& mandian yang bertenaga membolehkan setiap produktiviti dapat ditingkatkan.

Anda boleh melihat certification produk di :


certificate
(klik kanan mouse anda & open link in new tab)

Selepas klik link diatas anda klik pada simbol PDF dalam bahagian certificate. Setiap certificate merupakan dari badan-badan berkaitan yang berbeza. sila klik & lihat kesemuanya.

Terdapat pelbagai jenis produk hasil keluaran Amezcua esklusif untuk syarikat conglomerat tempatan yang dikenali sebagai QI (Questnet International) dan dipasarkan ekslusif melalui anak syarikat QI iaitu QNET .

Disni saya fokus pada produk BioDisc kerana kesan & hasil penggunaannya sangat menakjubkan & luarbiasa.

Jika anda ingin mendapatkan BioDisc secara online anda boleh
Layari website yang tertera di bawah flyer yang anda dapat.


Hasil daripada menggunakan produk berteknologi tinggi ini bermula dengan amalan mengambil minuman & makanan yang ditenagakan BioDisc ternyata ramai yang telah memperoleh kebaikan menakjubkan. Disini saya utarakan sedikit testimoni pengguna BioDisc kepada anda.

Testimoni pengguna BioDisc :




Jika anda mahukan penerangan lanjut & melihat kesan penggunaan BioDisc secara langsung saya dengan sukacita cuba memberi yang terbaik kepada anda. Jika anda serius & berhajat untuk tujuan itu sila email@sms kepada saya Nama, alamat & no telefon anda : saya akan atur perjumpaan anda dengan Wakil Bebas QNET di tempat paling hampir dengan anda.
tel: 0135249311 nizam.


Wakil Bebas QNET tidak menjual sebarang produk secara langsung. Setelah berpuashati dengan penerangan Wakil Bebas anda perlu mendapatkan sendiri produk secara online http://iezam.qnstore.com.my Produk akan dihantar terus ke alamat yang diletakkan anda max 5 hari bekerja.
Disini saya menawarkan servis cara penggunaan semaksima mungkin kepada anda.
Bio Disc 1 produk yang akan memberi banyak keuntungan kepada anda.


WWW.QNET.NET.MY
(QUESTNET MALAYSIA)
(klik kanan mouse anda&open link in new tab)
ID IR: MY016284


Sekali lagi dingatkan disini, BioDisc bukan UBAT. BioDisc merupakan teknologi yang menghasilkan gelombang tenaga positif yang mampu memberi tenaga kepada setiap benda hidup.
Sebagai contoh : air, kita memerlukan air untuk hidup..namun setiap hari kita minum air mati. Jadi BioDisc memberikan kita peluang peluang untuk menikmati air bertenaga. Setiap testimoni diatas adalah hasil pengguna yang menggunakan produk BioDisc ini. Dengan air bertenaga yang diminum setiap hari menyebabkan sistem dalam badan dibaiki perlahan-lahan secara semulajadi.
Anda dapat lihat disini bagaimana mengambil minuman & makanan bertenaga mampu mengubah gaya hidup& kesihatan anda.
Bagaimana menggunakan & menikmati air minuman&mandian
serta makanan yang berkhasiat malah bertenaga menggunakan BioDisc:

klik sini: Cara Penggunaan.
(klik kanan pada mouse anda&open link in new tab)

No comments:

Post a Comment